Shop Mobile More Submit  Join Login
Was digging through my files and found this thing that I made ages ago when I was super into making little silly gifs. Decided to loop it and post it up, since I have been so dead on dA lately. Really, I am working on things, just a bit busy!

Short, small, unpolished and kinda dumb, but it goes with Epic Sax Guy music (YouTube him, if you dunno- that's where I got the song clip from), so hope it brings a smile to your face!

Lackadaisy and characters are owned by TracyJB :icontracyjb:.


Other Lackadaisy animations I've made include:

Comments or suggestions? Llama for Llama? Either way, thanks for everything, you guys!
Add a Comment:
 
:iconabecedye:
Abecedye Featured By Owner Jan 25, 2012  Hobbyist General Artist
GRRREAT!!! O.O xD FAV!!
Reply
:iconthysania:
Thysania Featured By Owner Apr 4, 2012  Hobbyist
Oh, thank you!
:icongrin--plz:
Reply
:iconabecedye:
Abecedye Featured By Owner Apr 5, 2012  Hobbyist General Artist
You're welcome :)
Reply
:iconrelytsmada:
RELYTSMADA Featured By Owner Dec 27, 2011  Hobbyist Artist
YOU FAT FUCK BNIGGER PEICE OF SHITW AI M SO OFFEXFBENEDED I REPOET YOU NAO
Reply
:iconthysania:
Thysania Featured By Owner Dec 28, 2011  Hobbyist
Okaaaay...
Reply
:iconrelytsmada:
RELYTSMADA Featured By Owner Dec 30, 2011  Hobbyist Artist
u ruinz thas epicz saxz mh iam soooooo angri dr3jewsnyfchjxbned
Reply
:iconthysania:
Thysania Featured By Owner Dec 30, 2011  Hobbyist
I seeeee...
Reply
:iconrelytsmada:
RELYTSMADA Featured By Owner Dec 31, 2011  Hobbyist Artist
defeating a sandwich only makes it tastier!
Reply
:iconthysania:
Thysania Featured By Owner Dec 31, 2011  Hobbyist
Not if it's a dry turkey sandwich though. The turkey's a little dry!?!?
Reply
:iconrelytsmada:
RELYTSMADA Featured By Owner Jan 2, 2012  Hobbyist Artist
dry like your vagina?
Reply
:iconnekogumi7:
nekoGumi7 Featured By Owner Nov 8, 2011  Student Digital Artist
I LOVE THIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
great job !!
:icondesu1plz::icondesu2plz:
:icondesu3plz::icondesu4plz:
Reply
:iconthysania:
Thysania Featured By Owner Nov 8, 2011  Hobbyist
Thank you very much!
:iconilavplz:
Reply
:iconnekogumi7:
nekoGumi7 Featured By Owner Nov 8, 2011  Student Digital Artist
no probs X3
Reply
:iconjoannamoory:
JoannaMoory Featured By Owner Nov 8, 2011
That is really great :thumbsup: !
Reply
:iconthysania:
Thysania Featured By Owner Nov 8, 2011  Hobbyist
Thank you! :iconiloveitmoreplz:
Reply
:icontazi-san:
Tazi-san Featured By Owner Oct 30, 2011  Professional Digital Artist
The sexyphone . . . =D
Reply
:iconthysania:
Thysania Featured By Owner Oct 30, 2011  Hobbyist
Yep! You got it! : D
Reply
:iconzgrayfoxz:
zgrayfoxz Featured By Owner Oct 30, 2011
ha ja ja very funny and epic too
Reply
:iconthysania:
Thysania Featured By Owner Oct 30, 2011  Hobbyist
Aww, thanks! He's a little small to be all too epic, but perhaps I will do a revamp of it one day fully animated.
:iconblush--plz:
Reply
:iconzgrayfoxz:
zgrayfoxz Featured By Owner Oct 30, 2011
ha ja ja ja :iconmegustaplz:
Reply
:iconmonoshimi:
Monoshimi Featured By Owner Oct 29, 2011
BAhahah XD He needs more intense pelvic thrusts!
Reply
:iconthysania:
Thysania Featured By Owner Oct 30, 2011  Hobbyist
Would have been more wooork.
Reply
:iconwafflestoo:
WafflesToo Featured By Owner Oct 29, 2011
ROFLMAO!

Go Zib go!
Reply
:iconthysania:
Thysania Featured By Owner Oct 30, 2011  Hobbyist
:iconlaplz: Yeeaaahhh!!
Reply
:iconalthelion:
AltheLion Featured By Owner Oct 29, 2011  Student General Artist
Lol! That's so cool! :D
Reply
:iconthysania:
Thysania Featured By Owner Oct 30, 2011  Hobbyist
Thank you very much!

:icongrin--plz: Agh, smiley too shiny...
Reply
:iconalthelion:
AltheLion Featured By Owner Oct 30, 2011  Student General Artist
you're welcome!

:icongrin--plz: that's why it's amazing!
Reply
:iconengineerguy97:
EngineerGuy97 Featured By Owner Oct 29, 2011  Student General Artist
awesome! :D
Reply
:iconthysania:
Thysania Featured By Owner Oct 30, 2011  Hobbyist
: D Thanks!
Reply
:iconrawrninjaartist:
RawrNinjaArtist Featured By Owner Oct 29, 2011  Student Digital Artist
hes humping the sax @.@
Reply
:iconthysania:
Thysania Featured By Owner Oct 30, 2011  Hobbyist
That's basically what Epic Sax Guy looks like he's doing, and why he's YouTube famous, lol!
Reply
:iconrawrninjaartist:
RawrNinjaArtist Featured By Owner Oct 30, 2011  Student Digital Artist
yeah :3
Reply
:iconnobu552:
NObu552 Featured By Owner Oct 29, 2011  Hobbyist Digital Artist
lol
Reply
:iconthysania:
Thysania Featured By Owner Oct 30, 2011  Hobbyist
:iconilikeitplz:
Reply
:iconsilvahsnoweh:
Silvahsnoweh Featured By Owner Oct 28, 2011
*is proud to play saxophone
Reply
:iconthysania:
Thysania Featured By Owner Oct 28, 2011  Hobbyist
If you play it like that, you can say you play the sexyphone.
Reply
:iconsilvahsnoweh:
Silvahsnoweh Featured By Owner Oct 29, 2011
There is someone i know he does play it like that :iconhurrplz:
Reply
:icon1014rak:
1014rak Featured By Owner Oct 28, 2011
I...LOVE...IT!
Reply
:iconthysania:
Thysania Featured By Owner Oct 28, 2011  Hobbyist
: D Great! Haha, thanks for the nice words!
Reply
:icon1014rak:
1014rak Featured By Owner Oct 29, 2011
Your quite welcome!
Reply
:icontracyjb:
tracyjb Featured By Owner Oct 28, 2011
haha :heart:
Reply
:iconwheretearsrunblack:
wheretearsrunblack Featured By Owner Oct 28, 2011  Student General Artist
ZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconthysania:
Thysania Featured By Owner Oct 28, 2011  Hobbyist
Haha, he's playing his epic "sexyphone."
Reply
:iconwheretearsrunblack:
wheretearsrunblack Featured By Owner Oct 28, 2011  Student General Artist
Oh ho ho!!! is he now!
Reply
:icondragonuv3:
Dragonuv3 Featured By Owner Oct 28, 2011  Hobbyist General Artist
Pfft, awesome 8D
Reply
:iconthysania:
Thysania Featured By Owner Oct 28, 2011  Hobbyist
:icontardcreamplz: Thanks. ^___^
Reply
:iconbabyrainbou:
babyrainbou Featured By Owner Oct 28, 2011  Student General Artist
D8

DANG IT. Now I'm gonna be here all day.

Good job! Mind if I ask how you managed to implant the music?
Reply
:iconthysania:
Thysania Featured By Owner Oct 28, 2011  Hobbyist
No problem. After much cursing and face-palming, I finally figured out to use Adobe Flash to do it. It is 150x150 pixels, so I resized the Flash stage appropriately. And had music on another layer from the animation. Unfortunately, I had to redo the motion frame by frame and couldn't use the gif I had made before. : / That's why there is some improv there with the name and such, last minute changes as per my mood while having to redo it all, lol. I had to really carefully try to center each frame too, because I don't know a way to auto-center the frame. : /
Well, that is my troubled explanation on how I did it. I'm assuming there are more efficient ways to do some of the steps, but I wouldn't know! : )
Reply
:iconemopigu101:
EMOPIGU101 Featured By Owner Oct 28, 2011  Student General Artist
omg lol this is epic xD
Reply
:iconthysania:
Thysania Featured By Owner Oct 28, 2011  Hobbyist
Haha, thanks very much. Not as epic as the real sax guy or real Zib, but a silly little combo of the two in pixel format. It was my friend's idea to combine them, hehe.
Reply
Add a Comment:
 
×
Download SWF download, 1.2 MB




Details

Submitted on
October 28, 2011
Image Size
1.2 MB
Resolution
150×150
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,444
Favourites
134 (who?)
Comments
46
Downloads
27
×